Rullsand

Som sagt så var jag på Rullsand idag, det var skönt oh massa stek oh bad.
Vid kanten lite längre bort var det nakenbad HAHA, jag ångrar mig att jag oh Maja inte smög dit oh kolla ('yy!
Axel (majaslillebror) hade fångat småfiskar oh jag råkade döda dom ;o
Aja, vet inte riktigt när vi åkte därifrån. Men sen efter det åkte vi till Majas mormor Aini oh hoppa studsmatta..
Sen åkte vi hemmåt, oh jag var hemma oh fira mamma te klockan 7 sen gick jag te Maja oh vi stack oh
gjorde lite saker. Puss Puss § Imorgon kanske jag oh Maja åker te min mormor oh steker vid hennes pool (h'
Kanske även tältar kvar på deras gård? ;*



HAHA en väldigt oseriös bild på Maja, oh gammal! Puss på henne §

Kommentarer
Postat av: Matilda Marklund

fak offfff bileeeeeen

2009-07-04 @ 14:56:38
URL: http://barbietools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0