Black Dash or Gold Star

Nu ska vi göra lite Black Dash or  Gold Star, det är alltid lite kult när man har tråkigt!


Golden Stars - Bra (Y)

Gaybloggen - En klar favorit! Jag älskar hans utseende oh dock hans charm §. Så söt liksom!
Haha och jag vet att han är gay, men gayar måste vara världens snällaste killar ;o ?
 Älskar att läsa hans texter oh kolla på hans roliga videobloggs. En guld stjärna te han.



Foki - Foki är en jätte fin tjej, ni borde verkligen verkligen följa hennes blogg om ni inte redan gör't ... Foki.blogg.se!
Asså jag älskar hennes utseende oh mest henne hår. Hennes hår är jätte långt oh dock inte löshår?
Det får mig att tänka på att jag klippte av mitt men kunde sparat ut det så långt, ångrar mig så mycket över det!
En stor oh skinande guld stjärna te foki, kram §

Min födelsedag - Thihi! Vem älskar inte sin egen födelsedag?
Jag älskar den nog mest för att jag brukar ha fest för mina kompisar då oh det är enormt roligt.
Och för presenter! Kläder, pengar oh massor mer! Meoow § Guldstjärna te de ;)


Black Dash - inte bra (N)

Usb sladd -  På något vis så funkar inte min usb-sladd te mobilen i min mobil längre? Eller så är det
kopplingen te datorn som är konstigt! Men aja, jag hatar't för jag kan inte lägga in bilder på bloggen eller något?
Men jag får väl ta oh fixa de på någe vis någon gång,
Black dash föefan!

Kamera - Min kamera är sönder, min rosa samsung! Min brorsa banka antingen sönder den eller slängde den i baken!
Och när han kom te mig så var hela jävla linsen intryckt, snacka om att jag fick rådamp! Men jag får se om jag skickar in den på lagning så någon kan fixa den kanske.. Men venne om de funkar! Fick dock låna Majas svarta kamera ;o men den fungerar inte blixten på så man kan inte ta kort i mörker!
Black dash, for this shiet!

Pengar - Pengar är slut, oh jag får inga pengar nu! Jag tog ju hål i läppen oh nu har mamma sagt: Ingen veckopeng resten av året, men gud va trevligt yyyes jag blev ju suveränt glad! :'o Aja, pappa kanske bjussar lite? § puss.
Black dash på Mamma, haha!

Puss på mig som har allmänt tråkigt oh pundar ut min tid!
Klockan är nu kvart över 5 på morgonen oh det är Måndag, jag har inte lust att sova.
Vah social? [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0