4 juli §

Hej bloggen!
Vi hade varit vaken hela natten, men Maja halv sov hela tin. Jag somnade kanske vid 9-10 tiden & vaknade av att mamma ropa, & då var klockan 13:00. Vi gick upp & åt frukost, sen var vi bara på mitt rum. Tv & data! Nyss stack Maja & klockan är redan 16:00. Senare ikväll åker jag te åbyggeby, jag tror inte Maja ska följa med. Nu sitter jag här ensam & Mamma är på affären! Bjussar lite på random bilder!





''Ett hjärtformat blad från en blomma''

''En leverpastej macka''

''Majas fot i poolen, jag tiiep gillar bilden''
Man ser hur vattnet flyger!


''En ros i mormors trädgård''

''Coca cola''

''Min hund Shaggy, älskar han<3''






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0