Tildah & Majah på äventyr!

Hej bloggen <3
Idag vakna jag tiiep vid12 tiden, sen satte jag mig tiiep vid datorn & vänta på att majah skulle logga in. Hon logga tiiep in vid 2. Sen kom hon te mig vid 4, tror jah.. Då fixa vi oss. Sen gick vi till MAX vid halv 6 & käkade lite. Sen drog vi därifrån tiiep halv 7. Vi gick till stan & jag köpte skor. Bilder på skorna kommer tiiep sen. Sen ungefär klockan åtta drog vi till gävle strand , vi vah med Mussie, Philip & Några fler. Sen efter dom hade åkt hem te Andersberg så var vi med några vi inte kände, Myggan&Joel&Ida. Sen kom det fler & Joel fråga om vi kunde ta lite kort & sen skicka på msn.
Sen kom det många till så vi drog efter ett tag. Sen när vi kom hem så fick vi mat & sen satt vi vid datorn & gick på toa & sen gick vi in på mitt rum. Vi har suttit på mitt rum hela tin, nu är klockan 04:02! Hoppas min mamma inte har hört oss, vilket jag tror hon har gjort haha! Men hoppas inte, då blir hon arg! HAHA.

Om det blir fint väder imorgon så åker jag & Maja te Åbyggeby imorgon ( mitt andra hus är där. )
Det är mysigt vid ån, så då ska vi kanske bada där.
Men om vi är kvar i stan så drar vi nog te gävle strand & träffar lite folk.

Kyss oh smek från Maja oh Matilda §

Dagens låt!
Maja Aurosell <3 Chris Brown



Puss på chris brown / Maja<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0