Slö dag idag!

Hej bloggen, nu sitter jag här och gör ingenting.
Mamma undra om jag ville gå på bio, men är dock inte på biohumör idag.
Ganska trött dag idag!
För några timmar sen la datorn av & gick inte att starta sen..
Men nu har jag fått igång den, men den är väldigt seg.

{ mobilen urladdad, har ingen sony ericsson laddare här i åbyggeby }

Jag saknar min Maja <3
(inge mkt bloggning just nu för jag är inte blogg humör)
Klockan är nu 18.22 & jag har fortfarande inte fixat mig.

kyss oh smek §

DÅLIG! bilduppdatering, min kamera ska vi lämna in på lagning & se om dom kan fixa den.
{Jag är enormt sugen på att köpa en mini-laptop, men hittils är bara en dröm. $00.00 }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0