1juli-2juli

Hejsan Hejsan, det blev inte så mycket tid till att skriva igår så jag skriver litegrann idag istället.
Var hos mormor oh morfar med Maja oh badade i deras pool.
Vi hade jätte kul, dock så var det
30 grader i vattnet. Me like!
Erik, Matte & Hannes kom förbi en snabbis.
Vid klockan 11 så åkte vi hem.
Puss


Godmorgon allihopa!

Jag blev väckt av mamma imorse, ungefär klockan 8.
Jag bad henne igår att väcka mig innan hon åkte till jobbet så inte jag skulle sova bort hela dagen,
för min mobil är borta oh jag kan inte ställa larm. Har ingen alarm-klocka!
Ska ringa oh fråga mormor senare om den är glömd hos henne!
Sitter nu oh försöker fixa min blogg, headern, bakgrund m.m.

Om det är någon snäll person som har lust att hjälpa så är jag tacksam!?
Kontaka i kommentar eller på [email protected]

(Kyss&Smek)

En bild från när jag var liten, tiep 1-2 år :)


Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahah sötnos ! :) <3

2009-07-03 @ 12:15:45
URL: http://aaaangelicahhjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0